søndag 19. oktober 2008

Scene



11 kommentarer:

Anne sa...

Snakk om langt pannhår tenkte jeg når jeg så det første bilde..., men hun ser kanskje ned??

Hun på tegning nr 2 må være utrolig forelsket i en gutt, som ikke ser hennes vei, ulykkelig forelsket kanskje, i alle fall ser hun litt lei seg ut på en måte.

Teging nr 3..., det kan ikke være meg nai malin, for så store runde pupper har jeg ikke :-(((

Superfrlink til å tegne er du i alle fall, og så du hvor mye skryt du fikk av den headeren du laget til meg??

klem fra Anne

Catta sa...

Så utrolig fine tegninger!!
Er de to første manga?

Du er kjempeflink til å fange blikkene til jentene :) Man kan liksom gjette seg fram til hvordan de har det og hvem de er.

GundaM sa...

Herligheten så flink du er til å tegne da Malin!!!

Det øverste er min favoritt, litt kul samtidig litt sjenert...Eller?

Marie sa...

Du er verkeleg talentfull Malin! Flott "strek" du har. Teikning form og farge må vere midt i blinken for deg! Håpar at fargestiftene falt i smak :)

Randi sa...

Hei Malin

Du er virkelig flink til å tegne.. Julie holdt på å gå i fistel over tegningene dine. Hun fikk veldig lyst på sånn blogg hun også. For som deg så elsker hun å tegne og hun digger de samme figurene..:-)

Vi får se om hun også blir en blogger hun også.

Og du, den overskriften til Anemone var super!!

Ha en fin tirsdag

Garden Angel sa...

Oj så flotte tegninger Malin!
Du er jo bare såå flink!!!
Og for en flott sminkør;) Lekker øyenskygge!
Stå på videre med de flotte tegningene dine, og ha en fin ny skoleuke!
Klem fra meg(",)

Unknown sa...

Så utruleg flink du er til å teikne, Malin, og den øverste teikninga var berre heilt "knas"!!
Så det er du som er kunstnaren bak den flotte headingen til Anemone??
Den er kjempestilig:0)
Ynskjer deg ei ny, flott veke.

GundaM sa...

Det er meg igjen, Gunda!

Si meg er du med mora di og trener på de øvelsene?
-Det er kjempefin trening for dere ejnter og, en blir så strek i armene av de ;0)

Hils . Klem fra meg

Unknown sa...

Hei, Malin!!
Eg har ei utmerking(award) til deg på bloggen min:0)
Klem, Line

randi K design sa...

Så flink du er. Datteren min liker også godt å tegne, hun går til et art-studio en gang i uken og tegner... Lykke til videre!

prinsesselinn sa...

hei på deg,
Måtte bare innomog si at jeg synes du er kjempeflink å tegne.
og jeg vet hva jeg snakker om for jeg er faktisk kjempeflink til å tegne selv , om jeg skal si det selv, hihi
men så har jeg tegnet i mange år og da.:-)
fortsett slik.
Ha en fin dag